Victoria 3 Geliştirici Günlüğü : Teknoloji

13 Aralık 2021 0 Yorum 14 dakika, 39 saniye

Paradox Interactive tarafından geliştirilmeye devam edilen beğenilen oyun serisi Victoria'nın yeni oyunu hakkında haber var. Geliştiriciler haftalık yayınladığı geliştirici günlüğü aracılığı ile oyun ve oyun arayüzü hakkında oyunculara bilgiler vermektedir. Bu hafta oyunun oldukça merkezinde yer alan araştırma konusu ele alınmış.

Araştırmalar, teknolojik bakımdan rakiplerinizden önde olmanızı sağlar. Ayrıca oyundaki herşey araştırmalara bağlıdır. Yani ekonomik olarak üstünlük kurmak ve topraklarınızdaki doğal kaynakları işleyebilmek için yine teknolojiye muhtaçsınız. Ya da askeri alanda yenilikleri bir an önce uygulayarak, sınır komşularınıza ve düşmanlarınıza korku, dostlarınıza güven, insanınıza refah katabilirsiniz. Çünkü bu oyunda ürettiğiniz herşeyi satmanız mümkün.

Geliştirme Günlüğü Çevirisi: 

Başka bir Victoria 3 geliştirme günlüğüne tekrar hoş geldiniz! Bugün, oyunun her parçası için çok önemli bir konu olduğu için, daha önceki birçok geliştirici günlüğünde değinmek zorunda kaldığımız bir şeyden bahsedeceğiz: Teknoloji.

Viktorya dönemi üç ana alanda devrim niteliğinde ilerleme kaydetti: sanayi, askeri ve siyaset. Otomasyonun ve serbest girişimin yükselişi, çalışmaya istekli ve yetenekli herkes için muazzam maddi zenginlik vaadini beraberinde getirdi.Askeri teknoloji -karada, denizde ve nihayetinde havada bile- o kadar hızlı ilerledi ki, bir ulusun asırlık öğretilerini bir gecede geçersiz kılabilirdi. bazen sıradan insanlara fayda sağlamak için eski soylu rejimlerden gelen gücü yeniden dağıtarak ve diğer zamanlarda bürokratlardan, iş adamlarından veya popülist otokratik güçlü adamlardan oluşan tamamen yeni güç yapıları aracılığıyla bu tür demokrasilere hükmederek Ve bu maddi değişikliklerle birlikte toplumların kendilerinin temel bir yeniden örgütlenmesi geldi.

Bu üç devrim, Victoria 3'te üç farklı teknoloji ağacı aracılığıyla temsil edilmektedir: Üretim, Askeri ve Toplum. Her ağacın içinde, ülkenizin her oyunda keşfedeceği birçok teknoloji, her bir teknolojinin hem bir ya da birkaç diğerini gerektireceği ve bir ya da daha fazla diğerlerine yol açacak şekilde düzenlenmiştir. Modcular, ağaç düzeni veya statik görüntü dosyalarıyla uğraşmak zorunda kalmadan teknoloji ağaçlarını eklemeyi, kaldırmayı veya değiştirmeyi zahmetsiz hale getirmek için, değişiklik yapıldığında her ağacın otomatik olarak kendini yeniden oluşturduğunu ve yeniden düzenlediğini bilmek isteyebilir.

Madencilik endüstrilerinin inşasına izin veren Kuyu Madenciliğini araştırmak için, hem Muhafaza (arazinin özel mülkiyetine izin verir) hem de İmalathaneler (bitmiş ürünler yapan temel endüstrileri kurmanıza izin verir) gerekir. Shaft Mining'in kendisi, Prospecting'e (bu, yeni kaynaklar keşfetme şansınızı artırır), Steelworking'e (Çelik Fabrikaları inşa etmenizi sağlar) ve maden şaftlarından su pompalamak için kullanılan bina boyutunda bir erken buhar motoru olan Atmosfer Motoruna götürür. Sanayileşmiş ülkeler oyuna bu teknolojilerin çoğu veya tamamıyla başlamaktadır.

Üretim teknolojileri, ekonomik kapasitenizi çeşitli şekillerde artırmakla ilgilidir. Bunlar, Pamuk Plantasyonlarının verimini artıran Pamuk Çırçır ve her türlü Madende verim artışı için kullanılabilecek Dinamit gibi çok somut buluşlar olma eğilimindedir. Modern, özel mülkiyete ait çiftliklerin ve çiftliklerin inşası için bir ön koşul olan Muhafaza veya imalat endüstrilerinizde emeği daha etkin bir şekilde kullanan Vardiyalı Çalışma gibi bazı durumlarda bunlar daha soyuttur. Üretim teknolojileri aynı zamanda Demiryolları'ndaki gelişmeleri içerir ve hatta bazıları Kauçuk, Elektrik ve Otomobil gibi oyunun başında bilinmeyen Malların kilidini açar.

Askeri teknolojiler ordunuzu ve donanmayı geliştirir. Bunlar, yeni silah teknolojileri, doktrinler ve Askerlerinizi ve Subaylarınızı organize etme yollarının bir karışımından oluşur. Tüfek, Silah Sanayilerinizdeki Üretim Yöntemlerini Tüfeklerden Tüfeklere geçerek Küçük Silah üretimlerini artırmanıza olanak tanır. Bir zamanlar Kışlanızda görev yapan Siper Piyadesi, Küçük Silahlara daha fazla erişim gerektiren ancak daha güvenilir bir insan gücü kaynağı oluşturan ve düşmana toprak verilmesi gerektiğinde daha az bölgenin kaybedilmesine neden olan siper savaşı için Taburlarınızı düzenler. Ağacın deniz bölümü çoğunlukla yeni gemi türlerinin icadına adanmıştır, ancak aynı zamanda Tedarik Ağınızı ve ticaret kapasitenizi geliştirmek için sivil Limanlarda yükseltmelerin yanı sıra belirli deniz Emirlerinin etkinliğini açan veya artıran birkaç yeni deniz stratejisi içerir. .

Toplum teknolojileri, toplumu organize etmek için yeni fikirlerle ilgilidir. Bunlar siyaset, finans ve diplomasi ile ilgili fikirleri içerir. Demokrasi, Cumhuriyetçi yönetim ilkelerinin yanı sıra çeşitli oy kullanma hakkı Kanunlarının yürürlüğe girmesine izin verir. Pan-Milliyetçilik, belirli daha büyük ülkeler oluşturmak için bir gerekliliktir ve hem nüfusunuzu politik olarak daha aktif hale getiren hem de onlarla başa çıkmanız için size daha fazla Yetki veren Siyasi Ajitasyona yol açar. Bu ağaçtaki çeşitli siyasi fikirler, o andan itibaren yeni Çıkar Grubu Liderleri ile birlikte ortaya çıkabilecek ve Feminizm ve Anarşizm gibi çok dikkatli bir şekilde ayarladığınız siyasi manzarayı sarsabilecek belirli İdeolojilerin kilidini açar. Tıpkı Üretim ağacındaki teknisyenlerin genellikle Üretim Yöntemlerinin kilidini açması gibi, Toplum teknisyenleri de genellikle Yasaların - veya daha önce siyaset kurumu tarafından tamamen saçma olduğu düşünülen Yasalara destek verebilecek İdeolojilerin - kilidini açar.

Buna ek olarak, Toplum teknolojileri, yeni para birimi basma kapasitenizi artıran ve bir ülkeye Para Yatırmak veya Borçlarını Üstlenmek için Diplomatik Eylemlerin kilidini açan Merkez Bankacılığı gibi ülkenizin finansal sistemindeki iyileştirmeleri ve ayrıca Merkez Arşivleri gibi yeni Kurum biçimlerini içerir. Gizli Polis Yasası/Kurumunun kilidini açan ve Kimlik Belgelerine yol açan.

Oyunda bu teknolojilerin yaklaşık 175'ini üç ağaca bölünmüş olarak yayınlamayı hedefliyoruz. Başlangıç ​​ekonomileri, hukuk sistemleri, orduları ve diplomatik ilişkileri onlara bağlı olduğundan, birçok ülke halihazırda araştırılmış olan bu teknolojilerin 20-30'u ile başlayacak. Ortalama olarak, önde gelen ülkeler yılda belki bir yeni teknoloji keşfedecek, ancak bu hız ülkeden ülkeye büyük ölçüde değişebilir.

Toplum teknoloji ağacının, çoğunlukla finans ve diplomasi ile ilgilenen erken bir bölümü. Sanayi öncesi bir ülke, önemli Üretim teknolojilerine öncelik vermek isteyebilirken, İlişkileri ayarlamanıza veya etkili Uluslararası Ticaret gerçekleştirmenize izin veren temel Toplum fikirlerini kaçırmak tavsiye edilmez. Müttefikleri olmayan hızla gelişen bir ülke, hırslı bir Büyük Gücün etkisi altına kolayca düşebilir.

Yeni bir teknoloji araştırmasına başlamak, odaklanmak istediğiniz ağaçtaki teknolojiye tıklamak kadar basit bir meseledir ve gerisini zaman halledecektir. Ama zaman belki de Victoria 3'teki en değerli kaynağınızdır, çünkü komşularınızın gerisinde kalmak ölüm cezası olabilir - ya da en azından sizi kendi kaderinizi tayin hakkınızdan vazgeçmeye zorlayabilir. Araştırmanızın ilerleme hızı bu nedenle son derece önemlidir.

Ülkelerin yeni teknolojiler geliştirme hızı İnovasyon ile ölçülür. Tüm ülkeler az miktarda İnovasyon kapasitesi ile başlar. Bunu yapmaya gücü yeten ülkeler, İnovasyonu artırmak ve böylece bir ülkenin yeni şeyler keşfetme hızını hızlandırmak için Akademisyenleri ve Katipleri istihdam eden Üniversite binalarını inşa edebilir ve finanse edebilir.

Araştırma hızını artırmanın bir başka yolu da Sanayicilerin, Silahlı Kuvvetlerin veya Entelijansiyanın ülkenin durumundan memnun olmalarını sağlamaktır, çünkü bu sırasıyla Üretim, Askeri ve Toplum teknolojilerinin etkin maliyetinin düşmesine neden olacaktır. Bu gruplardan yalnızca biri oluşturduğunuz toplumdan memnunsa, bu, nispeten avantajlı olduğu için araştırmanızı o ağaç üzerinde odaklamaya teşvik edecektir. Sonuç olarak, büyük bir ordusu ve Yurtsever, Sadık ve Jingoist İdeolojileri destekleyen Kanunları olan bir ülke, Üretim ve Toplumda geri kalsalar da, Askeri teknolojilerinde de daha hızlı ilerleyecektir.

Seçtiğiniz teknolojiyi aktif olarak araştırmak için kullanabileceğiniz İnovasyon miktarı, ülkenizin Okuryazarlığı ile sınırlıdır. Üniversiteleriniz birinci sınıf olsa bile, ülkenizin yeni öğrenmeleri etkin bir şekilde dahil etme yeteneği, yetersiz eğitimli bir nüfus tarafından engellenecektir. Küresel ilerlemenin yol göstericisi olmayı hedefleyen ülkeler, araştırmalarını yürüten Üniversitelerin yanı sıra sağlam bir ilkokul sistemine sahip olmalıdır.

Meksika, açıkça Amerika'da yenilikçi güç merkezi olma yolunda hızla ilerliyor, ancak şu anki Okuryazarlık oranı, inşa ettikleri Üniversitelerin tam olarak kullanılmasını - şimdilik - pek desteklemiyor.

Okuryazarlık, Pop'un Eğitim Erişiminin bir ürünüdür. Belirli bir Pop'un %30'u Eğitim Erişimine sahipse, zaman içinde o Pop'taki bireylerin %30'u Okuryazar olacaktır. Bu değerin değişme hızı, Pop'un doğum ve ölüm hızına bağlıdır, çünkü bu tür öğrenme çoğunlukla ilk yıllarda gerçekleşir.

Bir Pop'un Zenginliği, ona temel bir Eğitim Erişimi seviyesi sağlar ve Zenginlik genellikle Mesleğe bağlı olarak büyük ölçüde değişir, bu da daha yüksek ücretli Mesleklerin daha fazla Eğitim Erişimine sahip olmasını sağlar. Bununla birlikte, Okuryazarlık genellikle bir Pop'un bu işler için Kalifiye olma yeteneği için sınırlayıcı bir faktördür, bu nedenle yalnızca Eğitim Erişimi için Zenginliğe güvenmek ülkenizin sosyal hareketliliğini ve ekonomik büyüme fırsatını ciddi şekilde sınırlayabilir. Okul sisteminizin geldiği yer burasıdır.

Eğitime Erişimin ana kaynağı, bir Kanunla kurulması gereken ve okul sisteminizin Kanununa bağlı olarak dini makamlar, özel sektör veya bir kamu idaresi tarafından yönetilebilen Eğitim Kurumu'ndan gelir. Bu sistemlerin her birinin kendi avantajları vardır: bir dini okul sistemi rahipliğinizi güçlü tutar ve inanç birliğini sağlamaya yardımcı olur; özel bir okul sistemi, yüksek Zenginlik seviyelerine sahip Pop'lar için çok iyi çalışıyor ve işçi sınıfının garip fikirler almamasını sağlıyor; ve bir devlet okulu sistemi, çocuklar için zorunlu eğitimi yürürlüğe koymanıza izin verir ve kültürel asimilasyonu teşvik eder.

Bir ülkenin Okuryazarlığı, herhangi bir noktada okumayı ve yazmayı bilen Incorporated eyaletlerindeki Pop'larının yüzdesidir. Bu, toplumunuzdaki en eğitimli insanlar yeterince yaşadıklarına karar verir ve yurtdışına taşınırsa, ortalama Okuryazarlığınızın diğer ülkenin yararına düşeceği anlamına gelir. Bir savaş, ulusunuzun geri kalanını tamamen harap ederse ve onu savunmak için askere aldığınız yüz binlerce insanı katlederse, ortalama Okuryazarlığınız artabilir.

Teksaslı Devrim Savaşı'ndan sonra, bu Katipler kendilerini bir kez daha Meksika'nın tebaası olarak buldular. Şu anda hepsi okuma yazma biliyor olsa da, yavrularının aynı avantajlardan yararlanmaları pek olası değildir. Meksika'da resmi bir okul sistemi yok ve Zenginlikleri fazla eğitim almıyor. Meksika'daki Katolik Kilisesi Çıkar Grubu, yaralanmaya hakaret eklemek için şu anda çocukların sapkın fikirlerle yoldan çıkmamasını sağlamak için Dini Kurgu yayıyor. Yeni nesil Katiplerin, ebeveynlerinin ayak izlerini takip etmeye hak kazanmaları pek olası değildir.

Tüm teknoloji, oyunun zaman aralığı boyunca ilerlemenin kaba tahminleri olan Eras olarak düzenlenmiştir. Era I'deki her şey, Rasyonalizm fikrine ve Steelworking'in icadına kadar uzanan 1836 öncesi teknoloji olarak kabul edilir. Dönem II, oyunun başlangıcından 1860'lara kadar uzanır - Demiryolları ve Vurmalı Başlık mühimmatının her ikisi de buraya aittir (bazı ülkelerde demiryolları 1836'dan biraz daha erken olsa da; bu kesin bir bilim değildir). Era III, 1860'ların başından 1880'lerin sonuna kadar sürer ve kolonizasyon için bir gerekçe olarak Uygarlaştırma Misyonu ve petrol endüstrisinin yükselişini müjdeleyen Pumpjack'leri içerir. 1880'in sonlarından 20. yüzyılın başlarına kadar olan Dönem IV, Savaş Propagandası ve Film'i içerir; her ikisi de, Savaş Gemileri, Kimyasal Savaş ve Stormtroopers dahil olmak üzere Era V'de gelecek olan dehşetleri haklı çıkarmayı kolaylaştırabilir. Era V ayrıca ulusal altyapınızı geliştirmek için Petrol ve Asfalt Yollardan Elektrik üretmek için Petrol Türbini gibi gerçekten modern sivil icatları da görüyor.

Eras, belirli bir ağaçta kabaca nerede olduğunuzun bir göstergesi olarak işlev görür, ancak aynı zamanda belirli bir geç oyun teknolojisini acele etmenin zor olmasını sağlamada rol oynar. Sonraki Çağlardaki teknolojileri araştırmak için daha yenilikçi çabalar harcamakla kalmaz, aynı zamanda o ağaçta önceki Çağlardan henüz araştırmadığınız her teknoloji ilerleme kaydetmenizi giderek zorlaştırır. Bu, Victoria 3'te belirli yıllarda teknolojilerin kilidinin açılmadığı ve Üniversitelerinizi tarihsel olarak icat edildiğinden daha önce teknolojiler geliştirmenizi engelleyen hiçbir zaman katı bir engel olmadığı anlamına gelir. Ancak bunun daha az verimli bir zaman ve kaynak kullanımı olduğunu unutmayın, bu nedenle bu teknolojiyi herkesten önce edinmenin stratejiniz için gerçekten çok önemli olduğundan emin olun, çünkü bu kolay olmayacaktır.

Atmosferik Motordan (Çağ I) Su Borulu Kazan (II) ve Döner Valf Motoru (IIII) aracılığıyla doğrudan Yanmalı Motora (IV) bir kısayol almaya çalışmak, böylece 1800'lerin ortalarında Otomobil üretebilirsiniz. yeterli para ve cesaret verildiğinde mümkündür, ancak kaynaklarınızı en iyi şekilde kullanmaktan uzak olacaktır. Combustion Engine'e geçmeden önce birkaç Era III Üretim teknolojisini atlamak bile, bu %30'luk zaman cezasını kolayca verebilir, bu fark size tüm bir Era III teknolojisini satın alabilir. Ayrıca, Fabrikalarınızın lastikler için tamamen yabancı kauçuğa bağımlı olmasını istemiyorsanız, Otomobiller inşa etmeye başlamadan önce Kauçuk Çiğneme araştırmak ve birkaç Kauçuk Plantasyonu kurmak isteyebilirsiniz...

Teknolojik gelişmeyle ilgili son ama çok önemli nokta, çoğu ülkenin yeni fikirlere maruz kalmasının baskın yolunun hükümet finansmanı ve ulusal araştırmaları yönlendirmesi olmamasıdır. Üç teknoloji kategorisinin (Üretim, Askeri ve Toplum) her biri için ülkenizde her zaman yayılan bir teknoloji vardır. Her kategoride size yayılan tam olarak hangi teknoloji sizin elinizde değil, ancak mevcut teknolojik Çağınızda her zaman başka bir yerde icat edilmiş bir şey olacak.

Teknolojinin size yayılma hızı, büyük ölçüde nüfusunuzun Okuryazarlığına bağlıdır. Ayrıca, Okuryazarlık sınırını aşan herhangi bir Yenilik, teknoloji yayılma oranını iyileştirmeye yönlendirilir. Başka bir deyişle, okul sisteminize kıyasla Üniversitelerinizi aşırı büyütmek, dünyanın geri kalanına yetişmenize yardımcı olabilir, ancak asla diğerlerinin önüne geçmek için kullanılamaz.

Teknolojinin yayılması, İfade Özgürlüğü Yasalarınızdan da etkilenir. Daha katı sansür size daha fazla Otorite sağlar, ancak ülkenizde yeni bilgilerin asimilasyonunu engeller. Bu genellikle sizin zararınıza olur ama aynı zamanda tam olarak amaçladığınız şey de olabilir! İyi eğitimli bir nüfusa sahip olmanın dezavantajı, yabancı fikirlere daha kolay maruz kalmalarıdır ve bu fikirlerden bazıları aklınızdaki gibi olmayabilir. İnsanların ne hakkında konuşmasına izin verildiği üzerinde biraz daha fazla devlet kontrolü, nüfusunuzun bilmelerini istediğiniz fikirlere odaklanmasına yardımcı olabilir.

Victoria 3'teki teknoloji sistemi, kampanyanız geliştikçe oyunu şekillendirmek ve değiştirmek içindir. Birkaç teknoloji, ülkenizin çeşitli özelliklerine doğrudan bonuslar uygularken, çoğu teknolojinin birincil işlevi yeni eylemlerin, seçeneklerin ve hatta zorlukların kilidini açmaktır. Çoğu zaman, yeni bir teknoloji keşfetmenin ülkeniz üzerinde hemen bir etkisi olmaz, ancak size ülkenizi yönetmenin yeni yollarını ve araç kutunuzda yeni araçlar sunar. Yeni icatların ve fikirlerin tanıtılması, ülkenizde ortaya çıkan durumlar için bir katalizör görevi görebilir, halkınızın belirli bölümleri bu yeni gelişmelerin benimsenmesini veya kaçınılmasını talep eder. Bunların çoğu, birkaç hafta içinde hakkında daha fazla konuşacağımız Günlük sistemi tarafından yönlendiriliyor, ancak ondan önce, büyük strateji oyunları için çok önemli olan başka bir özelliği ele alacağız - Bayraklar! Haftaya görüşürüz!

Google Translate ile çevrilmiştir. Steam haberi için tıklayınız.

Yazar Hakkında

ToS@

Oyunlar insanları mutlu etmek için var oldu, saç baş yoldurmak için değil, endişe etmeyin oyun hileleri kullanın :)

Sitemizde yer alan oyun görselleri, oyunu üreten firmaya aittir. Görseller, tanıtım ve bilgilendirme amacıyla yazıya eklenmiştir. Hak ihlali olduğunu düşünüyorsanız lütfen iletişim sayfamız üzerinden iletişime geçiniz.

Oyun Haberleri kategorisinden Yazılar